Onsdag!

I går hade jag och Angelica en heldag på stan. Så härligt väder det va oxå. Solen sken och va helt underbart 😃. Kan man hoppas på att våren är här snart kanske 😃. Vi hittade till o med snödroppar i måndags. Blev lunch med goa Jossan oxå 😊.
Efter stan så va det årsmöte med facket på jobbet. Sitter ju med i styrelsen så då måste man ju gå. I och med förflyttningen av företaget vill man veta så mycket som möjligt vad som händer. Va på samtal med min chef i torsdags. Men ska på ytterligare ett med honom. Då får man reda på om man får följa med, vilket Skift, hur man ska jobba och vilka arbetsuppgifter man får. Har ju önskat om annat. Och sen har de ju lite andra tider och skift osv. Vi får se hur det blir.

I dag har jag o tjejerna varit på fika hos Angelica. Fia, Pernilla o Tina va oxå där. Vi var där en timme innan så vi kunde hjälpa till lite. Elin va så duktig så. Hon bakade o fixade 😃. Blev ju massa gott fika som vanligt hos Angelica 😜😊. mysigt att sitta o tjöta med mina goa vänner. Barnen lekte för fullt med Bella o hennes kille. Emma va så glad att få leka med sin kompis Eddie 😊.

I morgon ska vi till Vicktoria för att få se deras lilla bebis. Ska bli så mysigt 😊.
Sen på kvällen är vi hem bjudna till Tessan på tjejkväll 😊. Ska bli mysigt.

Ska snart gå och lägga mig och läsa lite.

Natti natti 💗.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0