Kalas

Idag ska vi på kalas för Engla. Ska även fira att de köpt hus och Mattias har oxå fyllt år. Blir ett stort kalas med mycket folk som vanligt 😃. Mycket barn och spring och lek. Kul.
Sen ska Emma på funky kidz.

Har rensat barnen o min garderob. Är så sugen på att stå på loppis. Ska kolla lite närmre på det. Ska höra med Madde hon har stått på det flera gånger vet jag. Skönt att bli av med massa som inte används.

Veckan som kommer så är det källsvecka för mig 😁. Tråkigt. Träffar knappt Elin något då. Bara en liten stund innan skolan 😞. Det tycker både hon och jag är jobbigt. Sen jobbar jag hela helgen oxå.

Nu har vi fått igång diskmaskinen i köket 😃😃. ÄNTLIGEN 👍👍. Varit trött på att diska allt för hand 😫.

Nähä kanske dax att få upp resten av familjen. Emma leker på sitt rum, Elin ligger och lyssnar på musik och Jonas sover.

I veckan va det så mysigt med Emma. Hon va så trött att hon somnade i min famn. Det händer ju inte så ofta. Så då får man njuta extra 💕.

Ha en bra dag 💗.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0