God morgon

Skönt att det är torsdag 😊. Men det är min daghelg denna helgen. Så jag är inte hemma i helgen heller 😞. Träffar ju Elin bara en liten stund på morgonen denna veckan 😞. Saknar henne så. Men nästa v är jag ledig igen 😃. Då ses vi ju massor igen. Har mycket inplanerat nästa v 😃. Kul. Ska bl.a träffa Vicktoria, Alexis o Antonias mamma. De har ju fått en liten bebis. En liten Amelia. Å va mysigt det ska bli.
Henne träffade jag mycket när jag va mammaledig med Emma. Men vi har fortsatt att träffas efter det 😊.

Sen ska det bli tjejkväll med tjejerna 😊. Vi ska hem till Tessan. Köpa hem lite mat och kolla på film 😃.

Blir nog en fika hos Angelica oxå nån eftermiddag 😊.

Hoppas ni får en bra torsdag 💗.

Em bild på Elin nu på morgonen 😊.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0