En sten som släppte

Längesen igen jag skrev här 😁.

Har för ett tag sen inte mått så bra. Har haft som en klump i halsen. I början kändes den bara när jag svalde. Men sen efter ett tag kände jag av den hela tiden. Många tankar gick ju såklart. Vågade knappt googla på det. Men ringde till vc till slut. Är inte sån som springer till docktorn i onödan direkt.

Diagnosen är stress el att man mår dåligt el att nått tråkigt jobbigt som har hänt. Tillslut reagerade kroppen på att jag har haft det rätt jobbigt det sista året 😞. En renovering som aldrig blir klar. Jobbet ska stängas och flyttas 5 mil och vet inte än i fall man äns får följa med. Inte konstigt kanske att kroppen tillslut reagerar.
De tog även blodprov. Sänkan, ämnesomsättningen o nått annat. Allt såg jättebra ut 😊. Men har börjat äta medicin så jag slipper denna klumpen i halsen. Fick ju gå till docktorn 2 g för att jag ville vara säker på att det bara va stress. Men för att kanske lugna mig så tror jag nog att han ville ta prover. Men medicin verkar hjälpa 😊.
Han tyckte oxå att jag skulle gå o prata med någon. Men sånt orkar jag inte med, tror inte det hjälper förrens problemet är löst så att säga 😞.

Börjar sakta bli lite klart här. Talar om när det är klart. Det har varit ett av de jobbiga sakerna oxå. Alla frågor om detta fötbannade kök. Det tar kol på mig 😞. Undviker verkligen att prata om det. Förstår att folk undrar. Men orkar verkligen inte mer frågor..

Sportlov denna v. Jag jobbade ju givetvis förmiddag då 😁. Men både jag o Jonas har tagit ledigt på fredag. Så vi ska hitta på nått med barnen.

Nä nu ska jag kolla lite på tv innan sängen.

Natti natti 💗

Bild på Emma när hon ska åka på funky kidz o bild på mig och min fina Elin 💕,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0