Torsdag!

Vaknade med huvudvärk för tredje gången denna veckan 😞. Har sjukt stressigt på jobbet. Beror nog på det 😁. Jobbar bara idag, sen ledig i morgon 😃😃. Men sen är det jobb hela helgen. Hoppas bara det inte blir lika stressigt då 😳. Hur ska man orka 26 timmar i helgen då???
Nog om det.

Elin trivs i skolan 😃. Simskolan har börjat och jag har anmält henne till idrott en gång i veckan. Passar verkligen henne. Blir olika aktiviteter varje vecka. Så det blir nog kul 😊. Sen har de ju idrott 2 gånger i v i skolan så det blir mycke röra på sig. Perfekt 😜.

Jo innan Elin började skolan så åkte jag Sandra och våra barn till deras stuga en helg. Lördag- måndag. De började ju skolan på tisdagen. Vi hade så mysigt. Barnen lekte och badade. Ja de badade fast det regnade och blåste. Men kul hade de. Jag och Sandra tjötade och hade det mysigt. På kvällarna drack vi lite vin och mös 😜. Vi sov tillsammans i en dubbelsäng. Då låg vi länge och pratade om precis allt möjligt. Härligt att ha vänner man kan prata med om allt ❤. Det va en skön paus att komma hemifrån allt. Men vi får se hur det blir längre fram nu...

Nu ska jag och Emma bygga lite lego 😊❤.

Bilder lägger jag upp senare.

Ha en härlig torsdag ❤.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0