Ledig dag!

Nu är jag ledig fram till fredag 😃. Gött. Men helgen blev rätt tuff ändå 😁. Mycke på jobbet, stress, stress 😞.
Så idag blev det en lugn förmiddag. Emma och jag sov till 10.00. Va uppe med Elin bara, fixade frukost och sen cyklade hon till bussen. Få passade jag på att krypa ner i sängen igen. Jobbade ju trotts allt 58 timmar förra v. Och slutade 22.00 i går kväll. Är bara "lite" trött på måndagen då 😜.


När Elin kom hem åkte vi till Susse och pojkarna en sväng. Vi köpte pizza och hade det gott 😊. Sen va vi ute i den härliga hösten 😃.

I morgon fyller Emma 4 år. Helt otroligt att hon är så stor redan 😜. Min lilla gosiga tjej ❤❤❤. Blir att gå upp tidigt i morgon så vi kan gratta henne innan skola, dagis och jobb ( för Jonas).

Natti natti 😴😴😴.

Elin städade sitt rum här i kväll. Dammsög, dammade och torkade golvet. Vad har hänt?? Jag hade inte sagt nått om det 😱😊. Duktig är hon minsann ❤.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0