Fredag

Idag är jag ledig 😃😃😃.
Så jag och Elin ska åka in till stan och köpa present till Emma som fyller 4 år nästa vecka. Och sen ska Elin på Alexis kalas så vi ska köpa nått till henne oxå. Får se vad vi hittar.

Emma ska vara hos mamma en stund när vi köper presenter. Hon får ju inte se vad vi köper 😉.

Elin är så mysig på morgonen. På mycket bättre humör nu på morgonen än innan. Bara hon lägger sig tidigt så går det bra 😊. Vi sitter och pratar lite om gårdagen hur skolan va och om det hänt något särskilt. Jag jobbar ju kväll så det är den enda stunden jag får med henne denna veckan. Så det känns viktigt att få en stund och prata lite ❤. Hon har blivit så stor nu när hon går i 1 an. Känns att hon mognat. Hon är så gullig mot Emma oxå. Så härligt att se att det finns så mycket kärlek mellan dem. De pussas och kramas massa innan hon åker iväg. De träffas ju så lite denna veckan.

Klart Elin skulle ha frukost på sängen idag när Emma fått det i veckan.

Hoppas ni får en härlig fredag i ☀☀☀.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0