Sådär ja !

Nu va första arbetet sökt 😊. Det va ett tag sen man gjorde det kan man ju säga 😉. Men det känns bra. Inte för att jag tror att jag kommer få det. Självförtroendet på topp - not 😔. Men söker man inget så får man inget heller. Eller hur 😜?

Idag har jag städat och fixat lite. Sen va jag och Emma och handlade. Träffade en jobbarkompis i affären. Hon sa att stämningen är ju inte på topp på jobbet direkt 😕. Det går olika rykten att vi alla kommer bli uppsagda och får söka om våra tjänster. Känns konstigt när det står i tidningen att VDN vill ha med då många som möjligt från Tenhult just för att vi har stor kompetens. Många av oss har varit i många många år. Så vi kan verkligen vårt jobb. Medans i Mullsjö är det mest ungdomar som bara stannar ett kort tag och sen söker sig vidare. Usch vet ingenting just nu. Sen verkar de inte ha så mycket svar heller 😁. Men jag är ledig så jag får inte veta så mycket heller.

Efter affären åkte vi till mamma. Så jag satt här och sökte jobbet. Åt god mat här. Mysigt. Nu sitter tjejerna och leker skola 😃.

💕💕💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0