Måndag!

Nu är natthelgen avklarad 😊. Skönt. Den är ju lite jobbigare måste jag säga. Men det gick bra i helgen. Va inte så trött. Men vi skulle till pappa i går och fira Farsdag. Då fick jag bara sova 2 timmar. Så man va ju "lite" trött på kvällen 😉. Mysigt att träffa familjen ❤.

Idag blir det nog inte så mycket. Kanske ett röj i Emmas rum. Det behövs verkligen rensas ur. Men helst ska hon inte vara hemma när man gör sånt. Får inte slänga el lägga undan något för henne. Ändå är hennes rum helt fullt med leksaker. Mest hästar 😜.

Emma kollar på Barbie film och jag kollar kakel 😉. Nu tror jag äntligen att jag bestämt mig vilket vi ska ha. Vit glasmosaik 😊. Hoppas det blir bra. Orkar inte leta mer nu 😁.

Hoppas ni får en bra måndag.

💕💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0