Höstlov

I går hade jag och Jonas tagit ledigt för att åka till Skövdearena för att bada. Det öppnade 10.00. Vi va där vid 12.00. Då kom det ut folk och sa att det va 400 i kö. Det hade varit kö 9 på morgonen. Vi hade fått stå i kö 3-4 timmar för att komma in 😔. Stackars Elin och Emma. Tårarna sprutade på dem 😞. Hade vi åkt så långt så fick de inte bada. För vi orkade ju inte stå i kö så länge. Så vi började googla vad vi kunde göra i stället. För vi kunde ju inte bara åka hem. Så det fick bli Stellas lekland i stället. Ett jättestort Leksand. Vi har varit där innan med Madde och hennes barn. Men nu va Emma större så hon lekte för fullt. Åkte i den största rutschkanan typ hela tiden. De va helt klart nöjda med dagen ändå 😊.

Åkte hem vid 5 så de gick leka många timmar 😃. Genomsvettiga och glada tjejer fick vi med hem 😃. Sen hem och handla pumpa och mys.
Idag blir det in till stan en sväng. Både jag och Jonas är lediga i dag oxå.
Måste in på Ikea och handla ljus. Hm undra i fall det är fullt på barnpassningen. Det är ju trots allt lov 😝. Barnen tycker inte Ikea är så kul att vara på annars. Förutom äta och fika då 😉.

Jobbar dag hela helgen. Så nästa v är man ledig igen 😃. Då ska jag försöka börja röra på mig. Jag skrev försöka 😉. Ska nog ge mig på crosstrainen.

Idag ska jag ge mig på att göra pulled pork 😊. Ska bli spännande 😊. Hoppas det blir gott. Tycker många gör det nu.


Ha en bra dag 💕.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0