Härlig dag

Idag så städade jag barnens rum. Herregud va mycket skit jag slängde. Elin är ju en skrotasamalare milt sagt. Nästan varje dag när hon kommer hem har hon något med sig som hon hittat. Det är allt från stenar, pinnar till något "spännande " skräp 😁. Nu slängde jag massa. Och det va ok för henne. Jon tyckte nog själv att det va lite skräpigt. Hon har ju fått ha dem i stora plast burkar så de har ju inte haft dem framme så. Så när vi kom hem så dammsög hon rummet själv. Så nu va hon så nöjd med sitt rum 😃. Hon dammsög Emmas rum oxå 😃. För jag hann inte det innan när jag rensade och fixade deras rum. Emmas rum slängde jag mycket som va sönder och skräp. Så nu är alla hästar och Barbie samlade på samma plats. De tog upp 3 lådor. Hon var mycket av detta kan man ju säga. Måste nog köpa på mig mer plastbackar. Ändå har hon många.

Blev en promenad med mamma idag. Va ju så härligt väder. Sen kom Elin hem från skolan. Då gick vi in till mamma på en fika. Sen hittade vi mönster på virkade tomtar. En hel familj. Så jag började virka. Kommer ju ihåg hur man gjorde 😃. Va ju med i en sygunta när jag va mammaledig med Emma. Då började jag virka. Rätt kul faktist 😉. Får se i fall jag börjar igen. Har ju inte direkt nån hobby. Elin satt och fingervirkade med oss 😊.

Nu är ljusen och brasan tänd här nere. Så nu blir det halvåtta hos mig 😊.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0