Frukost

Idag hade jag en frukostdate med Angelica 😊. Mysigt. Vi tog cafet i Öggestorp. Finns ju bara det hĂ€r. Det blev 3 stora koppar kaffe och rĂ€kmacka. 😊. Det bara sĂ„ mysigt pĂ„ det cafet. Det finns stora fina gamla soffor dĂ€r. SĂ„ man kan sitta dĂ€r hur mĂ„nga timmar som helst med en kopp i handen och tjöta 😉.

I kvĂ€ll va det gympa för Elin. Under tiden sĂ„ blev det en tur till deras farmor och farfar. Man fĂ„r inte sitta med pĂ„ gympan. KĂ€nns lite onödigt att Ă„ka hem i mellan för en timme. Har redan Ă„kt 3 gĂ„nger till Tenhult i dag 😁. LĂ€mnade jk Emma pĂ„ dagis 08.30. El vi va sena sĂ„ jag lĂ€mnade henne vid 08.50. SĂ„ det blev bara 2,5 timme för henne idag. HĂ€mtar ju henne innan lunch igen. Hon fĂ„r ju inte Ă€ta dĂ€r nĂ€r jag Ă€r ledig. SĂ„ oftast fĂ„r hon vara hemma i stĂ€llet. Är ju lite onödigt Ă„ka för de dĂ€r fĂ„ timmarna. Men Ă„ker ju för hennes skull nĂ„gra gĂ„nger i veckan.

I morgon jobbar jag eftermiddag. 1200-18.00. Den trĂ„kigaste dagen pĂ„ hela mĂ„narden. Men sen Ă€r jag ledig i helgen. FĂ„r se vad vi hittar pĂ„. MĂ„ste ju vĂ€lja kakel 😁. Vill ju bli fĂ€rdig hĂ€r. SĂ„ nu Ă€r det mitt fel att det stĂ„r stilla 😕. Blir nog inte vit glasmosaik. Det verkar skifta i grönt nĂ€r det kommer upp. Men det blir nog nĂ„n mosaik tror jag. Har fastnat för det. Blir mysigt med det tycker jag. Lite liv i vĂ€ggen. Men vi fĂ„r se. Kanske hinner Ă€ndra mig igen. Vem vet 😂😉.

Nu ska jag strax och lĂ€gga mig i nytvĂ€ttade sĂ€ngklĂ€der och lĂ€sa en bok. BĂ€sta som finns 👍.

Natt natti


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0