😔😔

Usch kÀnner mig just nu otrygg. Och har blandade kÀnslor.

I fredags kom det upp en lapp pÄ jobbet. Att det skulle vara informationsmöte pÄ mÄndag kl 16.00. Obligatorisk nÀrvaro.
Jaha tÀnkte man. NerlÀggning tÀnkte jag direkt. Det va typ det Ànda vi pratade om hela helgen. Vad kunde det handla om.

Jo mitt jobb ska lĂ€gga ner 😕. Men de ska bygga en ny fabrik i Mullsjö. De ska sĂ€ga upp en hel del. Det finns ju en till fabrik i Mullsjö. Och den ska oxĂ„ lĂ€gga ner. SĂ„ vi ska gĂ„ i hop med den i Mullsjö i den nya fabriken. Den kommer stĂ€ngas i september nĂ€sta Ă„r. Hur ska man göra nu?? Om man nu fĂ„r vara kvar. Vill man pendla till Mullsjö?? Hur blir arbetstiderna??

Jag har ju jobbat dĂ€r sen jag slutade skolan. Aldrig varit arbetslös. Men det Ă€r vĂ€l kanske dax att göra nĂ„tt nytt. Men vad??? Nu sĂ„ blir det att söka nytt jobb tror jag.. Men man har ju lite tid pĂ„ sig som tur Ă€r. Men klart det kĂ€nns jobbigt 😞.

Jag som har tyckt att mitt största problem va att hitta kakel till köket. Det kĂ€nns som det Ă€r mitt minsta problem just nu 😔.
Men vad ska jag vÀlja dÄ??


Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch dÄ, det lÀt inget vidare. Hoppas att det löser sig!

/ Sanna

2013-11-05 @ 11:01:47
URL: http://sbriland.wordpress.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0