Onsdag!

Är hemma med sjuk liten Emma. Hon har ont i ett öra, ont i halsen och har feber 😞. Stackarn.
Nu ligger hon nerbäddad i sängen och kollar på modig.
Jag har tänt en brasa här nere och kollar på tv. Så snart är det varm och gott här nere. Blir så kallt och röset nere i källan.

Själv har jag inte heller mått bra de senaste dagarna. Har haft en hemsk magvärk 😞. Va nästan på väg att ringa akuten i går kväll. Va rädd att det va blindtarmen. Men gick och la mig och läste en stund och somnade efter en stund. När jag vaknade i morse va värken nästan helt borta 😃. Så i dag har jag bara en svag värk. Vad kunde detta vara då???

I går satte vi upp studsmattan i alla fall. Jag och Elin skulle göra det. Men vi fixade det inte själva 😁. Så snälla Jimmy grannen hjälpte till att sätta upp allt. Tur att man har snälla grannar 😃. Så nu kommer vi nog ha alla barns byn i denna änden vara här och hoppa 😜. Kul.

I söndags va vi hos mamma och firade morsdag. Har ju världens bästa mamma ❤❤❤.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0