Lördag!

Denna helgen är min lediga helg. Och självklart är det inte fint väder då 😒.
Vet inte vad jag och barnen ska göra. Jonas ska fixa i köket 😊. Han och Ade gjorde klart elen i torsdags så det är "bara" att sätta igång så att säga.
Får väl ta en cykeltur kanske??

Igår åkte vi en sväng efter jag slutat jobbet. Jonas va ledig. Då hälsade vi på hästar till Emmas glädje 😃. Sen åkte vi till tenhultssjön och kastade sten. Tyckte de va kul.

I torsdags va vi hos mamma hela dagen. Susse och killarna va oxå med 😃.

Förra lördagen åkte jag och tjejerna till Madde i Falköping. Hade bara en sån där slappardag 😊. Va ute lite med barnen, kollade på älgarna.
Fikade och åt god mat 😊. Tack Madde för en mysig dag ❤. Skönt att komma hemifrån kaoset lite.

Nu ska jag visst fixa Elins hår 😜.

Ha en bra dag 😊.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0