En mysig dag ❤

I onsdags va jag och Angelica på A6 en sväng. Mysigt 😊. Åt självklart på soya oxå.
På kvällen va det skolgårdsfest. Jag och Vicktoria stod tillsammans i en aktivitet. Rätt kul faktist 😉. Sen gick vi tillsammans med dem. Jonas jobbade så Emma va hos Mattias. Inte lätt att hålla koll på henne när man skulle stå där en halvtimme.

I går va vi hos Susse och hennes Goa pojkar. Vi grillade lite och barnen lekte. Elin fick testa och köra 4 hjuling. Hon ville typ aldrig sluta köra 😜. Emma och jag åkte oxå. Emma skrattade typ hela tiden. Så nu ska Jonas köpa 4 hjuling till barnen och sig själv 😁.
Tack Susse för en mysig dag ❤.

I natt ska jag jobba. Vilar lite idag då.

Jonas projekt i helgen. Bygga en stor sandlåda. För det måste ju Emma ha. Men inget kök har vi 😒😳.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0