En härlig dag ☀

I går va det 1 maj=ledig dag för de flesta. Va ju helt underbart väder oxå. Så vid 11 tiden va vi påklädda och redo för en dag ute.
Började med att Emma sprang över till grannarna som oxå ca ute. Hon ville leka med Jamie. Sen kom Elin oxå.
Sen ringde Sandra och ville titta förbi. Så hon och tjejerna kom.
Barnen lekte och jag och Sandra satt i solen och njöt med en kopp kaffe 😃.
Sen började det bli middagstid. Då grillade vi lite hamburgare och korv. Härligt med spontana dagar 😊.

När de åkt hem gick jag och tjejerna hem till mamma. Susse och pojkarna va där. Va där några timmar och hade det gott 😊.

På kvällen gjorde vi bara scones. Sen tog jag en promenad när barnen duschat och kommit i säng.

Idag va det skola och dagis som vanligt. Så nu ska jag ta tag i all ren tvätt som ska in i garderoberna 😁.

Ha en bra dag i blåsten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0