Stranden

Hade en härlig dag med tjejerna vid sjön. Tog med granntjejen Jamie oxå. De hade så kul så 😃. Iskallt va det i vattnet men de badade för fullt ändå. Elin va lite känsligare så hon byggde mest sandslott.
Varit och handlar lite med tjejerna inför i morgon. Elin ska ju till Stadsparken. Svårt att veta vad man ska ta med en hel dag 😁.

Har grillat köttfärsbiffar ikväll med färskpotatis, sallad och grillsås 😄. Jag gör världens bästa sås säger Elin 😃. Vårt hemliga recept säger hon 😜. Knäppisen.

I morgon kväll ska jag ut och äta på piren med Angelica, Tessan, Johanna och Rebecca 😃😃. Det va hur längesen som helst jag va ute och åt med dem. Ska ta bussen in härifrån 😁. Inte var dag man gör det. Sen ska Stefan köra hem oss 😃. Så jag kan unna mig ett (el 2) glas vin😊. Brukar alltid vara att jag kör när vi åker in och hör nått. Så det ska bli mysigt 😄.

Nu blir det nattning 🌙.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0