Torsdag ☀

Oj denna veckan har varit fullspäckad 😊. Härligt 😊.
Det har ju varit min lediga vecka. Försöker ju hitta på lite då.
I tisdags va jag och Angelica på fiket och åt frukost i 2 timmar. Hur mysigt och gott som helst. Åt ny gjorda räkmackor 😊.
Sen hämtade jag Emma. Sen kom elin hem från skolan, då tog vi mammas hundar ut på en promenad i det härliga vädret ☀. Så underbart. Man bara njuter av solen. På kvällen va det Simskola för Elin. Hon tycker det är såå kul. Emma och jag satt i fiket medans den va. Och självklart skulle hon ha Cholkadboll 😉.

Onsdags morgonen spenderads på Ikea med Angelica, Tessan och Linda. Åt lite frukost och tjötade. Mina härliga Goa jobbarkompisar. Finns inga bättre 💗. Efter det blev det lite shopping på a6. Blev mest till tjejerna 😊. Blev lunch på Soya 😜. Gottit.
På eftermiddan va vi ute en stund. Sen åkte jag ner med tjejerna till inga-Lill. Hon skulle ha dem en stund när vi åkte runt och kollade på golv. De har ju en 4 årig kille där nu. Så de hade lekt och haft jättekul 😃. Men jag blir galen, vet inte vad vi ska ha för golv 😞. Letar för fullt. Drömmer till och med om golv nu 😁.

I dag har jag inget planerat, så jag ska fixa lite här hemma. Får se i fall det blir en promenad med Angelica sen 😜. Vill ju inte sitta inne i detta underbara väder. Tar med vagnen så Emma kan följa med i så fall. Ska ju hämta hem henne snart.

I helgen är det natthelg 😁. Man är alltid lika inspererad att jobba den 😉.

Hoppas ni haft en bra vecka 😊.

💗.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0