Sjuka barn :-(.

Ja denna vecka har minns sagt varit fullspäckad med saker vi gjort :-). Kul.

Ja på tisdagen va Susse och hennes pojkar här typ hela dagen. Så mysigt så. Vi lagade lite mat och sen skulle vi baka kladdkaka. Hade hjälp av 3 barn. Elin, Emma och Emil. Oj oj, hade nog mer mjöl brevid än i bunken 😉. Men det är bara kul att de vill hjälpa till. Blir så sjukt imponerad när jag kollar på familjen annorlunda när de bakar med typ 8 barn i åldrarna 1-8. Och det går ju så bra för dem och föräldrarna är så duktiga. Då är ju inte 3 barn något att baka med 😜.

På onsdagen va jag och Angelica på fiket och åt frukost och tjötade några timmar 😊. Mys.
Sen på eftermiddan så gick jag, tjejerna och deras kompis och pappa till pulkabacken och va där några timmar. Perfekt nu när det kommit massa snö 😃. Emma åker numera själv. Så nu
Är min uppgift bara att åka ner och hämta upp snowracen. Den är för tung att dra för henne 😒 . Men jag hjälper henne så gärna. Hon rycker ju det är så kul.

I går va jag, Emma och Angelica hos Malin för att hälsa på och för att se hennes lilla Liam. Så söt och snäll va han. Så det blev lite frallor och fika där.
Sen efter det va det dax för nästa fika hos Madde, Engla och Elvina. Vi missade ju Englas 4 års kalas i helgen så vi tog det i går i stället 😊.
Så gom bjöd på mackor och fika. Mådde nästan illa på kvällen efter all fika. Men mysigt är det ju 😜.
Så barnen lekte för fullt så de va helt slut sen. Kul att de har sina kusiner så nära.

Idag har jag varit hemma med Emma. Hon har lite feber och ögoniflamation. Sen på eftermiddan ringer de från skolan och säger att inte Elin är pigg. Åker och hämtar henne. Då har hon feber och huvudvärk. Så nu ligger hon berbäddad. Stackan. Hoppas jag och Jonas slipper 😁. Men det går väl mycke influensa nu 😒.
Så det blir väl att ta hand om sjuka barn i helgen. Vi som hade behövt åka och kolla på golv och kakel. Jaha vi får väl göra det en annan dag.

Hoppas ni får en mysig helg 💗.

Lite bilder från våran vecka oxå 😊.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/801840/images/2013/pic_511529419606ee35f79ef40d.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/801840/images/2013/pic_511529a49606ee35f4979aea.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/801840/images/2013/pic_511529e49606ee365442a543.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0