Hallå!!!

Oj nu va det längesen jag skrev här igen 😒. Men har haft mycket annat att tänka på. Vi håller på att planera kök. Men nu är det äntligen bestämt vilket det blir 😃. Ska bara beställas, ritning och allt är klart 😃😃😃. Så nu är det "bara" att bestämma golv, tapeter och kakel oxå. Kul 😊.

Annars är allt bra här 😃. Va ute med jobbet igen i fredags. Hade kul som vanligt. Va på förfest hos Tessan med Johanna, Rebecca och Angelica. Mysigt. Sen va vi på trottoaren. Blev en sväng på Harrys oxå ☺.
Va på stan med Angelica och Tessan på dagen oxå. Så vi fick shoppa lite oxå 😉.

I dag har vi faktist varit på öppnaförskolan. Va evighetersen vi va där. Men det uppskattas av barnen. Trots att Elin är så stor. Sen skulle mamma va barnvakt åt engla och Elvina. Så vi följde med dit. Mamma och Olof har ju flyttat ut hit nu. Så Cicci bor ca 300 m från varandra 😃. Mysigt att ha sin mamma så nära ❤.

I morgon blir det en hemmadag. Med lite städning mm. Sotaren kommer mellan 11-13.30 så jag kan inte åka hemifrån då. Så jag kan i te lämna Emma på dagis i morgon.

På torsdag ska jag,Emma, Tessan, Angelica och Linda åka till Malin och hälsa på. Har ju inte sett hennes lilla bebis än. Ska bli så mysigt.

Nu ska jag strax gå och lägga mig och läsa.

Natti natti 💗.

Lite bilder på hur vårt kök kommer typ se ut. Och lite från i fredags. Och några bilder på oss 😊.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0