Äntligen!!!

Hm har inte haft så mycket att skriva om de senaste dagarna. Emma blev ju självklart oxå sjuk. Så hela förra veckan va jag hemma med tjejerna som hade hög feber 😔. Inte kul. Alltid att de ska bli sjuka när jag jobbar. Typiskt. Jag menar jag är ju ledig 2 v i månarden men då sker det typ aldrig. Och Jonas och de hade jätte många sjuka på sitt jobb så han kunde inte heller vara hemma 😏. Ja ja men i dag är det dax för Emma att återgå till dagis. I går fick Jonas sluta vid lunch så jag kunde jobba hela min dag i går. Jobbar eftermiddag denna veckan.

I dag är det årsmöte med facket. Så man börjar dagen med smörgåstårta och sitta och lyssna. Inte helt fel 😉.

Just det nu är köket beställt 😃😃😃. Det kommer i början på april. Så kul. Men nu återstår det "bara" att välja golv, klinkets och tapeter. Känns som det ända jag gör är att googla och åker runt och kollar sånt. Ska bli skönt när allt är inhandlat och bestämt. Men jag vågar inte köpa nått nu, för risken finns att jag ändrar mig i sista sekund. Som med köket. Vi hade valt svart bänkskiva. Men när vi skulle beställa köket så ändrade jag mig till vit. Den kostade betydligt mer men va MYCKET bättre kvalité på. Den svarta va jätte känslig. Vill ju att det ska hålla länge när man väl gör det. Men vi ska ha grått kakel och grått golv som bryter av till allt det vita. Hoppas bara det blir fint..
Har varit lite orolig att det blir allt för vitt 😁. Ja ja nu är det försent att ändra sig 😜. Nu ska det sättas upp oxå. Jonas ska ta ledigt några veckor så det går undan lite. Nog om det..

Nu ska jag tvätta håret och fixa här lite.

Hoppas ni får en bra dag i all denna snö 😏. Nu behöver det inte komma mer!!!!!

💗


Gick inte ladda upp bilderna 😁.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0