Valborg đŸ”„

Idag har jag varit pĂ„ utvecklingssamtal för Elin. Och jag fick sĂ„ mycket beröm för henne. Att hon lyssnar och Ă€r sĂ„Ă„Ă„ duktig 😃😃. SĂ„ skönt att höra. FĂ„ blir man sĂ„ STOLT 😃.
Inte nog med det sĂ„ va vi pĂ„ simskolan nu i kvĂ€ll. Elin va sjĂ€lv i sin grupp i dag. Det Ă€r ju Valborg sĂ„ mĂ„nga hoppade över det idag. DĂ„ fick hon gĂ„ in pĂ„ badhuset och bada i stĂ€llet. Gissa om hon va lycklig 😊. Hon badade i Ă€ventyrsbadet och badade bubbelpool â˜ș. Pratade dĂ„ med hennes lĂ€rare. Och hon sa att hon Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„ duktig. Hon kan simma redan. SĂ„ hon tyckte verkligen att hon ska gĂ„ i sista gruppen. Hon har liksom bara gĂ„tt en termin och det va i simlekskola. SĂ„ hon fĂ„r hoppa över 2 grupper. Min duktiga tjej 😃😃😃.
SĂ„ dĂ„ blev jag stolt igen för henne ❀❀.

Köpte MC till tjejerna. Jonas stÄr och grillar hamburgare till oss nu.

Hoppas ni fÄr en trevlig Valborg
đŸ”„đŸ”„.

Dagens fĂ€rger 😜.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0