Måndag!

Jobbade natt i helgen så i dag blev det en slappardag med Emma. Elin va ju i skolan. Men man är faktist rätt trött på måndagen efter natthelgen.

På eftermiddan åkte vi hem till mamma för att fixa mat. Mindre smidigt nu här hemma 😳. Råkade nästan bränna ner "köket" för övrigt idag oxå 😁. Men kanske skulle låtit det brunnit ner så kanske det blivit klart inom en snar framtid i alla fall 😜.
Nej skämt och sidor. Satte på fel platta på vår provisoriska spis. På den plattan låg en grillvante 😁. Och jag gick ju ner igen när jag satt på plattan. Efter en stund känner jag att det luktar bränt. Springer upp och då brinner det på plattan. Rätt rejält faktiskt 😱. Hela övervåningen va typ rökfyllt. Men jag släckte elden och vädrade ut hela huset. Så nu luktar det inte länge. Emma va lite rädd för all rök. Men det gick bra i alla fall 😊.

Nu i kväll har Tobbe varit här med massa till köket. Han ska hjälpa till lite 😃. Han hade med sig sin dotter Maja som går i Elins klass. De brukar ju leka. Så de började leka gör fullt och spela diamant spelet 😊.

Nu sitter jag inte hos min granne och är barnvakt för hennes tjejer. Hon skulle in till akuten. Hon hade hjärtklappning. Otäckt. Och hennes sambo Jimmy jobbar. Klart man ställer upp liksom 😊. Hoppas bara det inte är nått allvarligt 😔.

Klippte ju tjejerna förra veckan. Emma är så fin nu. Klippte page med lång sned lugg. Elin klippte han upp rätt mycke. Så fint så. Men vi köpte även färg till håret till dem. Grönt och rosa. Så nu varje morgon ska hon se olika ut. Knäppisen.

I morgon ska jag på utväcklingssamtal för Elin. Spännande att höra hur det går för henne 😊.

Natti

https://cdn1.cdnme.se/801840/6-3/pic_517ed8e5ddf2b31def53bcb7.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/801840/6-3/pic_517ed90cddf2b31dc618163d.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/801840/6-3/pic_517ed93a9606ee3168f690a9.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0