Tacos 😃

I dag har det varit en lugn hemma dag. Inget kul vĂ€der direkt att vara ute i. SĂ„ det har blivit lite filmtittande och ungarna har lekt för fullt pĂ„ Emmas rum. Elin leker att hon Ă€r mamma Ă„t Emma. SĂ„ hon bĂ€r omkring henne och matar henne och hĂ„ller pĂ„ för fullt. Och Emma Ă€lskar det 😉.

Sen pÄ eftermiddagen Äkte vi till deras farmor och farfar. De behövde lite hjÀlp och handla, sÄ det fixade jag och Elin medans Emma va hos dom. Sen fikade vi dÀr. Mysigt.

Elin och Emma bestÀllde tacos till kvÀllsmat. Nu vÀntar vi bara pÄ Jonas sÄ ska vi Àta.

I morgon blir det jobb för min del. Usch va fort mina lediga veckor gĂ„r 😒. Men nu Ă€r jag ledig tvĂ„ helger 😃. Det Ă€r gött.

Ha en mysig torsdagskvĂ€ll ❀.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0