Barnvakt!!

I dag har jag vari barnvakt åt Emil. Men vilken snäll liten kille det är. Man märkte knappt av honom här hemma. Han fick lekte lite sen va han med mig och lagade mat, och han älskade min mat 😃.

Sen kom Susse efter ca 2 timmar. Så vi åt lite lunch och tjötade och myste med våra barn ❤. Emil är ju så himla härlig och så lätt att ha. Tur för henne i och med att Kalle är så liten.

Hade hemma både Elin och Emma idag. Elin sa att hon hade ont i magen när hon vaknade. Och det går maginfluensa på hennes skola. Det va en som hade spytt i klassrummet igår, så jag tänkte att hon blivit smittad 😱. Och Emma fick ju självklart oxå vara hemma ifall det nu skulle varit det. Men när hon ätit lite så gick magvärken över så hon va väl bara hungrig 😃. Men i morgon är hon ledig så hon kunde ju lika gärna vara hemma och kanske slippa bli smittad denna gången. Usch vill verkligen inte ha magsjuka nu 😒.

Nehe man kanske skulle klä på sig lite varm och rasta av ungarna lite kanske 😉.

Som ni ser har jag en ny App med roliga gubbar och uttryck. Jättekul 😃☺😍😘😝.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0