Farsdag ❤

Klarade denna natthelgen oxå 😉. Man känner sig alltid extra stolt när man orkat jobba utan att man är alltför trött och somnar på plats typ 😉. Man vänjer sig ju aldrig heller. Men tycker andra natten fick fortare än första i allafall. Men då hade jag ju Fia att sitta och tjöta med på rasterna. Det gör ju en enorm skillnad måste jag säga. Vem man jobbar med. För min kära vän Tessan som jag annars jobbar med är utomlands. Mycke saknad är hon ❤. Men hoppas hon haft en kanon semester.

Idag blev det bara 1,5 timmers sömn för vi skulle va hos kära pappa mellan 12 halv ett och jag slutade 9. Va inte hemma förrens halv 10 och sova lite, duscha och försöka fräscha till sig lite så man inte ser allt för hemsk ut 😉.
Va så mysigt att träffa alla mina härliga syskon , pappa, ingalill och alla våra barn.

I v har vi varit hos Susse och killarna. Åh de är så mysiga hennes pojkar. Kalle är såå mysig nu. Ler när man pratar med honom. Gnäller knappt nått längre. Skönt för Susse att han är nöjdare nu. Men inte lätt för honom när han hade sina blåsor i munnen 😔 De gjorde ju ont 😞. Och Emil bara springer runt och leker och hittar på bus 😜. Snällare unge får man leta efter ❤. Är så stolt över min lillasyster som klarar det här så bra med sina små
Pojkar. Är ju mycke jobb när det är så tätt. Bara ett år i mellan dem. Men hon är så duktig med dem ❤. Jag hade aldrig klarat det så bra (tror jag).

I tisdags va jag och tjejerna bjudna på lite lek och mellanmål/fika hos Vicktoria, Alexia och Antonia. Jag och Vicktoria kunde sitta och tjöta en hel del medans barnen lekte. Det va annat för några årsen. Då fick man passa och tjata på dem hela tiden. Våra barn börjar bli stora minsann 😊.

Denna veckan som kommer är rätt uppbokad. I morgon är det en lugn hemmadag efter natt helgen 😉. Tisdag ev åka till stan med angelica. Onsdag frukost på Ikea med Madde och sen a6.
Torsdag slinga håret, behövs om man säger så 😜. Fredag jobb.

Nu blir det snart solsidan 😃.

Ha en mysig söndagskväll ❤


Kommentarer
Postat av: Susse

Åh vad snäller du och är och skriver så fint om oss :') du är oxå en toppenmamma till dina flickor :-) så glad att jag har er !! Kram

2012-11-11 @ 20:30:07
URL: http://fiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0