3 år ❤

I dag är det 3 årsen Nina lämnade oss 😞. Å jag saknar henne så mycke. Jag och Elin satte på hennes skiva innan och lyssnade. Men va jobbigt det va. Man bara gråter och Emma undrar varför man är ledsen. Så vi fick stänga av.

Denna texten hittade jag för tre årsen och jag rycker sen är så fin och passar så bra.

"GENOM ALLTING SOM SUSAR OCH SJUNGER, SKALL HON KOMMA TILLBAKA IGEN. GENOM FÅGLARNAS KVITTER I TRÄDEN, GENOM FJÄRILARNAS FLADDRANDE SLAG, GENOM FLINGORNAS DANS MOT DIN RUTA, SKALL HON GE ER EN HÄLSNING VAR DAG. OCH NÄR BJÖRKARNA STIGER OM VÅREN OCH NI KÄNNER EN VARMARE VIND SKALL NI ANA HENNES SJÄLS ODÖDLIGHET, DÅ... HON DUNLÄTT KYSSER ER KIND. OCH DÅ VET NI, HON ÄR EJ LÅNGT BORTA. NEJ, MER NÄRA ÄN NI KAN FÖRSTÅ. FÖR GENOM ALLTING SOM SUSAR OCH SJUNGER SKALL HENNES HÄLSNING MED KÄRLEK ER NÅ."

Vi har en liten fågel som ofta sitter på vår altan och tittar in på oss. Då tänker jag att det är Nina som kollar lite hur vi har det ☺. Knäppt kanske, men man får väl hoppas i allafall.

Idag är jag ledig. Har lovat Jonas föräldrar att jag ska handla åt dem lite senare idag. Elin leker med tuva och Emma leker på sitt rum.

Jobbar hela helgen, tråkigt utan Tessan 😞. Men hon har det ju härligt utomlands i stället 😊.

Nu blir det lite fix här innan vi åker i väg.

Fina älskade Nina ❤❤❤


Kommentarer
Postat av: ullie

Vem är nina ? Usch det e så ledsamt :(

Hoppas att ni får en mysig helg torts allt kram

2012-11-02 @ 14:34:47
URL: http://weberskold.blogg.se
Postat av: mamma/mormor


ja det har varit jobbigt denna dag och läsa allt Vi saknar henne mycket min underbara lillasyster.Fint det du skrev passar på henne kram älskar er

2012-11-04 @ 19:45:14
Postat av: Cicci

Hej Ullie! Oj tog lite tid att svara :-s. Carina är min moster. Hon dog i bröst cancer 😢. Saknar henne såååå mycke. Hon sjöng och spelade mycke. Stod om henne i jp en hel del. Hon spelade in en skiva innan hon dog. Men jobbigt att lyssna på 😒. Men ändå skönt att kunna lyssna på hennes röst när man vill.

2012-11-11 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0