Onsdag!

I helgen jobbade jag natt. Men oj va trött jag va på fredags natten. Har nog aldrig varit så trött innan när jag jobbat fredag natt. Men det gick ju det med. Lördag natten gick mycke bätte :o). Jag och Tessan va på Konsum och laddade upp med massa gott ;o).

På söndagen efter jag sovit så åkte vi ner till sjön en sväng för att få lite luft och piggna till lite.
Barnen tycker det är sååå roligt att kassta sten och is på sjön som det ligger dålig is på. Så man ska inte ge sig
ut på den direkt.











Sen åkte vi hem och grillade för första gången i år till Jonas lycka :o). Han har tjatat länge om det nu. Men nu va vädret perfekt så då passade vi på :o). Jättegott va det.

i måndagas va vi nere hos Madde, Engla och Elvina för lite utelek innan öppnaförskolan. Så härligt väder som det va så får man passa på. Efter öppnaföskolan bar det in till stan för att ta kort på Elin, så hon är med i tidningen när hon fyller år nästan vecka. Helt otroligt att hon fyller 6 år. Min stora goa tjej.


Söta Engla.


Kusinerna på väg till öppnaförskolan.


Emma och Engla håller handen.

I går på morgonen va jag och Angelica ute och gick en lång promenard. Sen åkte vi till cafet
och åt frukost. Så gott. Sen unnade vi oss en liten fika oxå ;o).



Sen bar det iväg att hämta barnen på dagis. På eftermiddan va vi nere hos Madde och de igen
för lek ute. Va nog ute i 2 timmar. Så härligt så. De har ju det perfekt där nere. De har lekstuga, rutchkana (stava?), gungor,sandlåda, och studsmatta. Så det är så bra att vara ute där med barnen. Vi har bara sandlåda, gungor, studsmatta och uteleksaker. Känns lite pluttit mot vad de har. Men det duger :o).

I dag vet jag inte vad vi ska göra än. Plocka in tvätt och städa lite.Ut och rasta barnen lite oxå. I morgon ska Elins kompis Alexia följa med oss hem efter dagis. Sen efter några timmar kommer hennes mamma Vicktoria och hennes yngsta dotter Antonia hit på lite lek. Antonia och Emma går ju tillsammans och de leker oxå jättebra i hop. Men vi har ju träffat dem hela tiden sen vi fick våra minsta så det är kanske inte kostigt :o).

Hoppas ni får en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0