Skogen!

Efter vi varit i stan och handlat lite så blev det skogen. För äntligen hade det slutat regna. Oj va kantareller vi hittade och massa blåbär och smultron :o).


 
:o)
 
Emma va snabbt och hämtade sked för att avsmaka de goda bären :o).
 
 
 
Oj vad hon åt, de åt nästan upp allt. Men vi sparade lite till fukost så de kunde ha i filen.
I går blev det omeltt med kantarellstuvning i till lunch, såååå GOTT va det.
 
Nu väntar jag på att min syster Susse ska få sin bebis. Hon är beräknad till på lördag, men 
det kan ju ske när som nu. Å va mysigt med en liten bebis i familjen igen. Hoppas bara jag får mysa med den, för Emma är ju såå avis, så Elin får ju knappt sitta hos mig för då blir hon ledsen :o(.
Väntar vaje dag på ett samtal från henne att hon fått <3.
 
Nu ska jag fixa lite lunch här, så är det kart så vi kan göra något innan det är dax att åka och jobba.
Kan ju meddela att det va varm på jobbet i går. 
 
Hoppas ni får en bra tisdag och att solen tittar fram lite!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0