Blåbär!

I dag va det bara så varmt på jobbet och mycket att göra. Men tiden går ju fort i alla fall :o).

Efter jobbet hämtade jag tjejerna från dagis.Hade tänkt att åka till stranden i dag igen. Men det blev så mulet så vi hoppade över det. Så vi gick till skogen i stället för att plocka blåbär.Tuva och henns mamma Malin följde oxå med. Trodde inte de va mogna än men det fanns MASSOR av blåbär och de va mogna, de som varit i solen en hel del men de som varit längre in där det va mycke träd va helt gröna. Men jag plockade i hop så mycke att det räckte till en satts blåbärsmuffins :o).
Mmmm va goda de va :o). Hade tänk ta med dem till jobbet. Men det va så många som ville smaka på dem så de räcker nog inte till det :o(. Men jag gjorde en satts rabarbermuffins oxå . Så dem får jag ta med i stället. Men de är ju oxå jättegoda.

 
I morgon är det fredag. Så skönt. Ska bli så kul att träffa mina goa systrar i helgen. Inte
så ofta vi ses nu för tiden :o(..
 
Nu blir det duschen sen soffan. 
 
 
Natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0