Badat!!

Denna veckan jobbar jag förmiddag och man är bara såå trött denna veckan. Har lite andra arbetsuppgifter nu under de här veckorna, så det är mycke och tänka på. Men kul att göra något annat oxå :-). Men har hyfsat bra sommarjobbare så det går bra ;-).

Idag efter jobbet så åkte jag och köpte fika, hämtade barnen. Åkte hem packade en fikakorg och badkläder och åkte till stranden med tjejerna och granntjejen Tuva. Å så härligt det va. Man får passa på när det är lite fint, vet ju aldrig när det sker igen ;-). Va där nere i 3 timmar. Man vill ju knappt gå in när det är så här skönt ute. Få dra barnen in, men jag förstår dem, för det är detta man längtat efter.

 

 

Fika måste man ju oxå göra på standen, det ingår liksom ;o).

 

Min lilla trollunge blåser sopbubblor.



På fredag ska Elin följa med Madde på tåget till Filippa för att sova över. Sen åker jag, Emma, Susse och Emil dit på lördag för att umgås och hämta Elin. Om nu inte Susse fått sin lilla bebis då :-). Ska bli mysigt att träffa mina goa systrar.

Elin trivs sååå bra på Emmas dagis. De är så glada för att gå tillsammans. Söta de är.

Nehe dags för sängen känner jag. Vill ju inte försova mig i morgon igen som jag råkade göra idag. Hade glömt att ställa larmet. Jonas väckte mig 05.30. Jag börjar 6.00. Fick lite brottom om man säger så ;-). Men jag hann minsann. Hade väl inte gjort så mycke i vanliga fall men nu håller jag i morgon mötet så då är det ju inte så lämpligt att komma försent.

God natt, hoppas ni oxå haft en härlig dag!

Trackback
RSS 2.0