Torsdag!

Denna veckan har jag tagit tag i min träning. Har faktist varit duktig varje dag denna veckan. Om jag inte
tagit ett pass på crosstrainen så har jag varit ute och gått en bra sväng. Känns riktig bra :o). Men i dag va det faktist lite läskigt när jag gick. Jonas har varit hemma och varit förskyld (allså typ döds sjuk då ;o) ), så han har haft barnen när jag varit ute och gått och tränat.
Men ialla fall när jag va ute på min vanliga promenard genom skogen, så ser jag en man vid en bil längre in. Han står då vid en lada men när han ser mig, när jag är ca 200 m från honom går han fram till bilen. Sen vänder han och går in längre in mot skogen. Då vänder jag, blev livrädd. Har faktist med mig försvarsmedel (vill inte skriva ut va det är här). Men när jag vänt, ser jag att han kommer tillbaka och åker efter i bilen. Men som tur va hade jag hunnit komma ut till stora vägen igen. Vet inte om han va konstig el att jag bara fick för mig det. Men han betedde sig konstigt i alla fall. Behöver ju inte utsätta sig i fara i fall man kan undvika, därför vände jag. Han kanske va  hur snäll som helst vad vet jag.? Eller så är det bara typiskt mig att tänka i de banorna ;o). Håller nämnligen på att läsa 6 delen av Marie Jungsteds krimenalromaner. Man kan ju få lite konsiga ideer då kanske ;o).Är ju mycke mord, våld, inscest och våldtäkt i dem.
jaja nog om det.


Här är en till tjej som tycker om att träna. Lånar min iphone, lyssnar på musik, har svettband,
uggs, klänning, tajts och luvtröja. Söt hon är. Hon höll faktist på en bra stund.

I tisdags va Susse, Tias och Emil på besök här. Jättemysigt :o). Emil är ju så go nu.
Pratar (bebis språk då), kan sitta själv, skrattar och har humör. 
Jag bakade äppelpaj och vanlisås. Det tyckte han om :o).


Sötnosen.

I går va det möte på jobbet. sen va det avtackning för svärmor som gick i pension denna månarden.
Hon fick så mycke fint och fick ett fint tacktal. Hon va så rörd så. Hon va så glad för allt hon fick, men
oxå ledsen för att sluta. Men jag tror nog många kommer sakna henne, för hon är väldig omtyckt. 
Men vi får försöka liva upp hennes tillvarao lite med besök då och då :o).

Efter mötet blev det en tur till a6 med Elin. En kort tur då ;o). Då va hon ju tvungen att tjata till sig en glass
(och ett hello kitty lipp closs).
Men hon va så duktig så det va hon värd.. Hon skötte sig så bra i alla 2 affärerna ;o).

 

På kvällen va det mys med lillasyster i sängen.




Emma blundar typ alltid på korten :o/. Men de hade det så mysigt så. Jag läste godnatt saga för dem
och de låg där tillsammans.

I eftermidda har vi varit och firat lillasyster Susse som fyllde 23 år i dag. Grattis min underbara syster <3.
Och jag passade på att mysa lite med Emil då :o)


Oj vad min arm ser gigantisk ut, hm blev nog en konstig bild.
Det tog inte lång tid innan Emma belv ledsen, för at Emil satt hos mig. Avundsjuk
som vanlig när jag håller en bebis. För hon är ju min bebis ;o). Min stora bebis. Usch hon
börjar ju bli stor min lilla tjej. Hon är nästan 2,5 år. Helt otroligt. Men vilken go ålder hon är i.
Hon kan komma och pussar på mig och säger älska mamma bara sådär. Men sån är ju
Elin oxå. Men det är bara så mysigt när de säger så.

Nehe i morgon är det dax att gå tillbaka till vardagen igen. I morgon blir det jobb igen. Börjar kl 12.00-18.00.

I helgen blir det fix och röj här tror jag. Elin ska på kalas på lördag, så då ska jag passa på att träna.
Men annars är det inte mycket planerat för helgen.

Hoppas ni får en mysig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0