Mys

I går gick ju strömmen här flera gånger :o/. Va orolig att jag inte skulle få nån mat
färdig här i går. Men som tur va så gick den inte mer sen på kvällen :o). Allt blev så gott så.
Tog även nytt kort på oss hur vi ser ut nu ;o). Så här är lite nya kort på oss då..
Emma blev så orolig när strömmen gick. Mamma tänd lampan sa hon hela tiden. Jag tände massa
ljus så det va rätt ljust ändå. Men hon va så orolig. Elin tyckte det mest va mysigt :o).


Jonas tyckte vi skulle ha i svartvitt. Men jag envisades med att vi skulle
ta i färg oxå. Söt han är min älskling <3. Tänk att du stått ut med mig
i 11 år ;o).




<3.

I dag vaknade jag vid 10 tiden. Gick upp och upptäckte att strömmen hade gått igen :o/.
Luftvärmepumpen va av. Det va 15 grader här inne och -13 ute. Burr. Orkar inte elda i dag
heller så luftvärmepumen får jobba i dag om man säger så. Har tänt massa ljus oxå för att
få upp värmen lite.
Ska ta det lugnt bara i dag. Ska jobba i natt så barnen är på dagis. Jonas lämnade dem vid halv 7.
Så hämtar jag dem vid 15.00.

Hoppas ni får en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0