11 år ♥ ♥ ♥

Oj nu va det ett tag sen sist jag skrev :-(. Får liksom inte tiden att räcka till. Men ska försöka skärpa till mig lite.
Tycker ju det är jättekul att skriva och att ha denna bloggen att gå tillbaka till och kolla bilder och vad
vi gjort. Och vi har haft lite problem att lägga in bilder i datorn så det är därför med jag inte skrivit. För jag vill
ju helst lägga in bilder, för det är mycke roligare att läsa bloggar med bilder, tycker jag ialla fall :o).

Jo dag  firar jag och Jonas 11 år tillsammans. Helt otroligt att vi varit tillsammans så länge. Känns som halva mitt liv typ. För vi började träffas redan när jag va 16 år. Och sen va det till och tillbaka hela tiden. Så näst intill så är det halva mitt liv.
Så i dag och jag o Elin lite och fixa med :o). Hon ska hjälpa mig att göra det lite mysigt för kvällens firande. Lite lyx i vardagen om man säger så :o). Vi ska göra räkckockail som förrätt, huvudrätt med fläskfile med massa gott, och cheescake med björnbär, hallon i egna skålar. Så smidigt och gott :o). Ska ta bilder på detta sen så jag kan lägga ut :o).

Jo nu är det ju äntligen lite snö ute. Då har vi passat på att vara lite i pulkabacken. Barnen tycker det är såå kul (jag me ;o) ). Men nu när det näst intill för kallt, det är nästan -10 ute nu :o/. Men vi får se vi kanske hinner gå bort en liten stund sen.


Storasyster drar Emma till backen.




Sötnöten :o).




En kväll i backen. Är så mysigt att gå bort dit på kvällarna. Och det är lite
mer folk där då. Så tänder man lamoprna där och har kul..


Elin med lite kompisar.

Sen har vi varit ute på picknick oxå. Så härligt så.


ute och går.


Lite varm choklad och frukt fick det bli. Vi gick väl typ 2,5 km och det tog "bara" 2,5 timme.
Så fort gick det inte ;o).


Jag och mitt STORA ♥ :o).

Haha hittade bilder på mig o Jonas när vi hade varit förlåvade i 5 år. Kolla här :o).


Oj lva längesen det känns. Och där är det sommar och varmt. Länktar dit.


Denna bilden tyckte Elin va coolare, för jag hade solglasögon :o).

Men jag ska ha bilder på oss när vi precis hade förlovat oss. Måste hitta dem och lägga ut.
Man ser inte klok ut då :oD.

Nehe bäst att göra lite nytta här. Blir nog ut en sväng snart.

Hoppas ni får en bra trosdag.

kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0