Pyssel

Men å va trött jag är 😒. År som vanligt när man jobbar tidiga veckan. Orkar typ inte göra nått efter jobbet. Stackas barn 😉. Fast i går när vi kom hem gjorde vi lite julpyssel 😊. De är så duktiga så. Idag hade jag tänkt baka pepparkakor med dem men tiden räckte inte till. Va bara tvungen att ta en kaffe när jag kom hem. Hade mycke på jobbet så jag hann inte när vi brukar gå och ta kaffe 😏. Sen hade jag fått min nya Amelia så jag blev sittandes med den. Så sen va det matlagning, dusch för oss alla tjejer. Så det blev inga pepparkakor i dag. I morgon kanske ?

Nu är tjejerna klara för natten. De sitter och väntar på att advedskalendern ska börja 😊. Själv sitter jag i soffan under filten med onepicen på. Hoppas inga objudna gäster hälsar på nu då 😉.

Tänkte slå in lite julklappar när tjejerna somnat. Har inte slagit någon än 😏. Och jag har ju en hel del att slå in. Så jag måste ta tag i det. Om jag inte däckar i soffan vill säga 😜.

Hoppas ni får en mysig kväll 💗.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/801840/images/2012/pic_50d0a9a69606ee0bae0e8367.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0