Lucia!!

Helgen gick bra. Alltid lika skönt när jobbhelgerna är över. Så man få va lite ledig på helgen med familjen. Är ju ledig på veckan men det är ju inte riktigt samma sak. Jonas jobbar ju,Elin går i skolan och Emma är lite på dagis. Så det är mycket tider man ska passa och köra och hämta på dagis 2 gånger om dagen. Men nu har man börjat vänja sig. Och i fall jag känner för att inte köra till tenhult så får ju Emma vara ledig.
Som denna veckan kommer jag bara lämna henne på torsdag. För i morgon ska jag och Angelica till stan och då ska hon vara hos Ingalill och pappa. För hinner ju inte mycket till halv 12. På onsdag ska vi till Vickie och hennes tjejer. Då har jag med henne dit, för hennes stora tjej är lika gammal som Emma så de kan leka. Ska bli mysigt att träffa hennes lilla bebis oxå 😊.

I kväll har vi varit på luciafirande för Elin. Elin va så nervös att hon haft ont i magen 2 dagar. Pluttan då. De va såå duktiga alla barnen. Man blir så imponerad av både barnen men oxå av alla fröknar som har haft all tålamord att lära dem alla sånger och verser. Elin va en tomtetjej. Passade henne 😊. Hon va så fin. Hon ville att jag skulle locka hennes hår, så självklart gjorde jag det 😉. Och självklart va Emma oxå en liten tomtetjej 😜.
På torsdag morgon är det Emma vi ska gå och kolla på.


Hoppas ni får en mysig kväll 💗.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0