Kallt!!!

Oj va kallt det va ute idag då 😏. Vill knappt gå utanför dörren. Ligger nerbäddad i soffan med onepicen på 😜. Ska jobba i natt så jag får passa på att vila nu när barnen är i skolan och på dagis. Hämtar hem dem senare i eftermiddag.

I går va vi hos Madde, Engla och Elvina på lite julfika och lek. Så mysigt så 😊.

Blev en tur till pulkabacken i tisdags kväll. Attans va kul det är att åka pulka. Jag hade minst lika kul som barnen. Vi flög högt i guppen och Elin skrattade så hon grät åt mig 😉. Emma hon va så duktig. När hon åkt ner så tig hon sin pulka och gick upp för backen igen och åkte ner igen. Fanns inget stopp för henne. Igen sa hon så fort hon kommit ner 😊. Fick knappt hem henne sen. Rolig hon är.

Nehe nu ska jag vila lite så jag orkar med denna natten. Elin ska följa med mamma, Olof, Susse, tias och deras barn till Eksjö på julmarknad imorgon. Kul för henne. Emma får vara med pappa och åka pulka i stället medans jag sover.
Hoppas ni får en mysig helg 💗.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/801840/images/2012/pic_50c1c53b9606ee50d539ae24.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/801840/images/2012/pic_50c1c550ddf2b3137c0019f5.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: ullie

Ja men det e verkligen kul att åka pulka . Vi har inte åkt än hemma utan de har åkt på skolan och så

Jaha då får du ha en bra jobb helg då
Kram kram

2012-12-07 @ 11:53:09
URL: http://weberskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0