Juldagen

Å vilken härlig och mysig jul vi fick. Det va rätt lugnt när vi bara va 2 barn och 5 vuxna. Men jättemysigt ändå 😊. Först på morgonen efter frukost hade vi vår årliga egna julklappautdelning. En tradition som vi har. Elin blev givetvis jätte lycklig för sin iPad 😉. Men den är ju oxå till oss övriga i familjen. Men lite mer hennes 😊. Emma fick sin häst som hon önskade sig och lita annat smått och gott 😉.
Och som vanligt att Jonas köpt massa dyrt till mig. Fick nya gympa skor, har tänkt att börja träna lite. Har köpt träningskläder. Fick en sån där docka som man sätter telefonen i så kan man lyssna från den så blir det mycke bättre ljud 😃. Och sist men störst så fick jag ett löpband. Han är inte klok. Ett vitt och rosa. Så nu kanske jag inte behöver gå på gym så mycke 😜. Har ju en crosstrainer sen innan oxå. Så här ska det börjas tränas minsann 😜.

Vid 14.00 kom mamma, Olof och mormor. Vi kollade lite på Kalle anka. Men jag började värma på maten mitt i allt för barnen va så hungriga.
Sen efter maten va det julklappautdelning. Tomten kommer till morfar på annandagen 😉.

Mamma och de åkte vid halv 8. Emma somnade nog fem över halv åtta. Hon va helt slut. Elin satt lite med ipaden sen somnade hon oxå.
Jag och Jonas kollade på film och hade det lugnt och skönt ☺.

Hoppas ni hade en mysig julafton 💗.

Nu ska jag fixa lite frukost här. Misstänker att vi får bygga i hop Emmas lego stall med hästar sen 😉.

Ha en bra dag 💓.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0