Härligt ❤

Hallå!!

Visst är det härligt och fint ute nu? Fast kallt 😜. Va inne på julmarknaden igår efter jobbet. Jobbade bara halvdag för att vi skulle åka dit. Men va kallt det va. Ändå hade vi tagit på oss rejält med kläder, men frös ändå 😔. Så vi va nog bara inne en timme el nått. De fick en ballong, klubba och hälsa på tomten. Sen va de nöjda 😉. Men visst är det mysigt att gå på marknad 😃.

I går när jag satt i köket och pratade i telefon med mamma i köket. Då ser jag en mus komma fram ur städskåpet. Fy farao va jag skrek (stackas mamma). Och fy va äckligt. Den va stor oxå😁. Den gick där uppe på köksskåpen som inget. Sen försvann den in i ett av skåpen. Jonas fick komma till min räddning. Men han lyckades inte fånga el döds den 😞. Men när jag kollade i det skåpet den försvann i så såg jag TYDLIGA spår att den varit där en hel del 😁. Äckligt, äckligt. Så nu blir det musfälla där. Blä.

Har precis varit och hämtat Elin vid bussen. Härligt med en promenad i kylan. Emma bara älskar snön 😃. Tänkte vi skulle gå till pulkabacken sen. Tänkte gå direkt efter bussen, men det började snöa så mycke så vi gick hem i stället.

I fredags va vi hos mamma och bakade lussekatter. Så mysigt så. Susse, Mattias och deras små pojkar va oxå med. Elin och Emma tyckte det va så kul att baka.

Nu är det en ledig vecka 😃. Får se vad jag ska hitta på. Ska in och kolla på kök nån dag i alla fall. Ska ju byta det inom snar framtid 😉. Helst innan våren.

Nu ska jag mysa lite med tjejerna ❤.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0