Grattis älskling ❤

Idag fyller min kära sambo år ❤. Men hade inte fixat nån present 😞. Får så dåligt samvete. Jag som ALLTID får massa fint och dyrt av honom. Men vi åkte in till stan igår. Jag och Elin tog en tur på a6. Men det va såååå mycke folk och köer överallt så vi la ner det. Får köpa nått en annan dag. Är ju lediga nästa vecka oxå. Så då kan man passa på. Men dumt känns det 😔. Jag själv hade nog blivit jätte besviken 😉.

Men fixar lite god mat här ikväll för att "fira" lite. Blir potatisgratäng med fläskfilé, ananas, tomat och en sås som jag lägger över fläskfilen på gratängen. Såååå himlans gott är det 😃. Sen har jag gjort pannacotta till efterrätt 😊 🍧. Hoppas han blir nöjd.

I morgon är det nyår. Då är vi bjudna till våra goa vänner i Taberg. Till Sandra, Ade och deras tjejer. Sen kommer Cissi, per och deras pojkar. Ska bli jättekul att träffas alla. Va jätte längesen vi träffades alla samtidigt.

Usch jag struntar i att skriva om besvikelsen i fredags idag. Kan göra det en annan dag!!

Hoppas ni får en mysig kväll 💗.

En bild på tjejernas (och mitt) mys igår 😊.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0