God jul ❤

I helgen har det pysslats, handlars, pyntat, städat, hämtat gran, åkt pulka och lagars mat här 😃.
Och nu är julen äntligen här. Elin har verkligen haft koll på när julen va i år. Hon är så spänd nu vad hon ska få. Emma är dock inte lika glad att tomten ska komma för hon ska ge tutten till honom 😉. Hon säger att hon inte vill ha några paket, hon vill ha sin tutte. Man kan inte låta bli att skratta när hon säger så ❤.
De har redan hunnit öppna sina paket i strumpan 😊.

Åh det va så mysigt när vi va i skogen för att hugga granen. Det snöade lite lätt och va ca -3. Så härligt barnen pulsade omkring i snön och letade gran. Hittade en jättefin. Sen åkte vi till mördarnacken som Elin kallar den. För den är super lång och brant. Livsfarlig tycker jag. Åkte med Emma, hon skrattade hela vägen och jag satt livrädd bakom. Trodde typ vi skulle dö 😁. Men det är ju himlans roligt i allafall 😉.

Nu ska jag gosa lite med mina tjejer innan det är dax att fixa frukost. Sen blir det att fixa här. Mamma, Olof och mormor kommer hit idag. Sen ses vi alla syskon hos pappa på annandagen.


Hoppas ni alla går en riktigt god jul och va rädda om er 💗❤.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0