Trööööt!!

På torsdagen förra v va jag på möte på jobbet, efter det bar det i väg till blomsteraffären med Angelica för att
köpa en blomma till min svärmor som skadat sig.
Sen gick vi hem till Angelica för att fixa klart fikat till eftermiddagen. Angelica fyllde år så hon hade bjudit massa
jobbarkompisar på MASSA fika. Såå gott va det och mysigt.

I helgen har jag jobbat natt. Gick gick jättebra :o).Har ju Tessan, så då går tiden fort på jobbet :o).
Men igår va jag bjuden till min kära pappa vid 1 tiden. För att fira farsdag. Och vi slutade jobbet 9. Så då blev det inte många timmars sömn där inte. Sov bara 2 timmar. ¨Så lite seg va man allt. Men fick även träffa deras fosterbarn. De är stödfamilj nu. Jättegoa härliga barn. När Elin va med pappa i lagården och Emma lekte med Engla så satt jag nog med dem i 1 timme och läste, sjöng och kollade i lekskartalogen. De är 1 flicka på snart 5 år och en pojke på snart 7 år. Det märktes verkligen att de vill ha uppmärksamhet och närhet. Flickan satt i mitt knä och fixade och ordnade med mitt hår. Plockade mig mina smycken medans pojken satt och höll min hand. Så goa va de. Men sen kom Elin in och det märktes att hon blev lite avis. Men jag pratade lite med henne sen och då förstod hon. Men på kvällen ville hon att jag skulle sitta extra länge och läsa för henne. För jag är ju hennes mamma och ville nog ha lite mer tid med mig när jag suttit med de barnen. Go hon är.

I dag har man varit rätt seg efter bara sovit 2 timmar i går. Så det har varit en slappar dag. Har suttit lite på nätet och surfat. Hittade denna, som jag inte kunde låte bli att köpa. Fin va?



I morgon blir det en shoppingdag med Angelica och Tessan. Ska bli kul :o). Va flera årsen jag och Tessan gick på stan  tillsammans. Det va annat mot förr, då sprang vi på stan flera gånger i månarden och varje gång vi skulle ut. Men på lördag ska vi ju ut så då passar vi på att gå på stan och Jonas är ju hemma så han har barnen. Ska bli sååå skönt att inte behöva passa tider när man går. Måste jag typ alltid göra annars. Jag och Angelica gick oxå mycke på stan innan, men det gör vi fortfarande i bland, inte inte så ofta som innan. Saknar man i bland.

Nehe nu ska jag fixa lite mat här.

Hoppas ni får en mysig kväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0