Heeej!

Oj nu va det evigheter sen jag skrev här. Och det har hänt mycke sen dess oxå.

Vi har skolat in Emma, jag har börjat jobba. Och det känns faktist jättebra :o). Emma har väl gått sådär bra på dagis. Eller jo det har det, bara att hon  varit såååå ledsen när´man lämnar henne. Tills i dag..Peppar peppar. Så bara sprang hon in utan att äns säga hejdå till mig. Helt otroligt. Jag och fröknarna bara gapade av förvåning. Hoppas bara det håller i sig.

Sen har Jonas skadat sin ena fot. Fick en spricka i den när han trampade snett i trappan :o/. Ajaj, blev sjukskrivning på 6 v. Så nu har man inte mycke egentid här minsann..Har varit som att passa upp på 3 barn i stället för 2. Men det har gått bra faktist. Det tråkiga va att vi skulle precis sätta i gång med Emmas rum,. Köpt tapeter och allt. Så händer detta. Men så är det ju i bland. 

Jo och förra v så fylle jag år då...Ja och det va ju jämt och allt. Känns faktist helt OK. Har inga direkt ångest eller så. Känner ändå att jag har ju så mycke. Har hus jobb, sambo och framför allt 2 underbara barn. Det är inte alla som har det när de fyller 30 :o). Det lät bra va ;o). Nejdå jag har nog bearbetat det under åren (typ sen 25 haha). Så man har ju vant sig vid tanken el så.
Och jag är så glad att jag har mina goa jobbarkompisar. Fick en sån jättefin pajform i keramic (stava??) lila. Såå fin. Och en diskpump som jag ville ha. Och sen ett jättefint armband från Angelica. Tack tjejer för allt det fina :o).
Av min kära sambo fick jag pengar (mycke). Tack snälla. Så nu kan jag unna mig nått riktigt dyrt och onödigt ;o).
Får ta med någon som är duktig på att handla när jag ska spendera dem. Nån som är sugen? Kanske Angelica och Tessan :o)?? Vi ska ut och fira mig lite nästa helg.  Ska bli sååå kul. Är ett gott gäng från jobbet som ska med. Då måste man ju shoppa nått nytt :o).

På lördagen den helgen jag fyllde hade jag lite fest. Då va alla mina syskon bjudna med respektive. Mamma, Olof, Ann-Marie och Lasse. Så vi va rätt många. Pappa och Ingalill ska jag bjuda hit nån kväll. Vi blir ju så många alltid så det blir så trångt. Så jag delade upp det lite...
Av min famlij fick jag pengar till en helg att hitta på något. Så det blir nog en helg i Göteborg framöver. Tack snälla, ska bli så skönt att komma iväg lite från vardagen. Mamma ska ha barnen då. Tack snälla för allt. Har världens bästa familj <3.


Denna fina tårtan gjorde mamma till min födeslsedag. Fin va? Tack mamma, du är BÄST!


Maten köpte jag från Pallas Athena. Så smidigt och gott :o).


jag och tjejerna.




Vicktor och Johanna.


Jag och Vicktor. Ja jag vet min lugg ser hemsk ut. Fick för mig att klippa lugg, ångrade mig mitt i klippninge, så
den stackas frisören fick försöka fixa den så gott det gick :o/. Blev dock inte så bra. Ja det kanske va min
kris då kanske ;o). Men den växer ju ut som tur är :o).

(har snott dessa bilder av Susse, fick inte så bra själv).

Lite av mina dåliga bilder då.


Här är efterrätten. Pannacotta med mixad hallon och färska björnbär mmmm så gott det blev.


Min glada lilla häxa.


Min lilla tjej utklädd till prinsessa. Ja jag vet, hemska bilder :o(.


Fick möblera om lite, så alla satt på långbord i tv rummet.





Hm vet inte äns i fall jag vill lägga ut fler bilder med denna dåliga kvalite :o/. Måste hitta
laddarsladden till kameran. Den tar ju superfina bilder..

Hade en toppenkväll i allafall :o).


Detta hjärtat satt jag och pillade och pysslade i hop innan festen. Blev riktigt nöjd faktist :o).

Får skriva mer en annan dag. Jag lovar jag ska bättra mig på att skriva oftare. Men datorn
är mer upptagen nu när Jonas är hemma ;o).

Nu har jag gjort Flygande Jocob i min nya form. Så fin så :o).


Visst va den fin ? Tack snälla <3.

Ha en mysig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0