En dag hos mamma!

Idag åkte jag och tjejerna iväg till mamma för att hälsa på lite. Har inte varit där på 3 hela veckor.
Oj det är länge det. Brukar ju hälsa på henne ofta annars. Men det är nog för att Jonas är hemma med. Man
åker inte iväg på samma sätt då.
Susse och lilla söta Emil va där oxå. Mamma hade lagat jättegod mat som valigt. Sen tog vi en skogspromernad med hundarna. Och Elin är ju som hon är. Klättrade självklart upp i ett jättehögt jakttorn som hon hittade.



Tokfian. Men hon hade faktist lite svårt att komma ner. Då fick jag rycka in ;o).


Trötta Emma somnade i vagnen. Hon brukar annars vilja gå själv och ha en hund i kopplet, men
idag va hon så tött så hon orkade inte.


Mamma, Susse (Emma och Emil i vagnarna ;o) )


Goa Emil <3. Han är så snäll och go. Skriker typ inget. Inte vad jag hört i alla fall ;o).


Min goa Elin <3.

Efter promenarden gick vi in, satte på kaffe och åt äppelpaj och vanlijsås. Mmm det va gott efter
varit ute i kylan.

Nu leker Elin med Tuva på hennes rum och Emma kollar på Micke och Molle. Så här är det förvårnardsvärt
rätt lungt ;o). Så nu ska jag passa på att fixa lite mat.

I kväll blir det Bonde söker fru och Grys :o).

Hoppas ni får en mysig onsdagskväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0