Bada!

Nu har vi packat väskan. Så nu ska jag och Elin åka och bada i badhuset. Jonas skulle följt med och Emma,
men han är såå förskyld så han orkade inte. så han fick stanna hemma med Emma. De får följa med nästa gång.
Men det är ändå kul att göra något själv med henne oxå. Hon uppskattar det så. Som när vi va på bio för några helger sen, hon blir såååå glad att få göra saker själv med mig :o). Min goa unge.
Hon är så cool me. Hon är så noga med att alltid få puss och kram innan jag lämnar henne på dagis.
Så när hon pussade mig en dag där så sa en av killarna. Usch blä va äckligt med pussar. Då sa Elin med hög röst, det är inte äckligt med kärlek. Då blev han tyst :o). Det är min tjej det :oD.

I tisdags va jag med Tessan och Angelica på stan och a6. Blev lite shoppande minsann. Sen åt vi självklart på soya. Så gott.
Så nu hoppas jag att man har något att ha på sig på lördag.

I går va det brandöving på jobbet :o/. Så där kul att bara sitta och lyssna. Fick även gå ut och släcka lite brand, iskallt som vanligt när vi har brandövning..Men väldigt nyttigt att kunna. Men mindre kul när han som hade kursen frågade mig massa saker. Nästa gång ska jag sitta längst bak och gömma mig ;o). Men fick även en liten kurs på hjärt och lungräddning. Vi har en maskin på jobbet som vi har vid såna situtationer. Så det tycker jag va jättebra..

Nehe nu tjatar Elin om att åka här.

Hoppas ni får en bra torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0