Sjuka :o(.

Men vilket härligt väder det är. I går bara njöt vi. Va uppe i stadspaken hela familjen och lekte. Men jag kände mig inte på topp direkt. Hade ont i magen, mådde lite illa :o(.

På kvällen efter vällingen så börjar Emma spy för fullt :o/. Jaha tänker jag, då va jag sjuk i alla fall. Jag tänkte mer att det va av värmen el nått. Eller ville det kanske. Så hon spydde ner hela sig och soffan. Sen blev det en dusch och sen i säng. Tog inte lång tid sen spydde jag :o/. Hatar att spy... Sen spydde Emma ner hela sin säng. Så igen duscha och slänga alla sängkläder i tvätten. Sen fick hon ligga hos mig. Jonas o Elin sov i soffan. De ville inte vara nära oss..Kan förstå dem. För vi mår inte bra. Har ont i magen, huvudet och ständigt illamående. Hm känns inte sov vanlig maginfluensa. Kanske är något vi ätit. För jag vet inte vad vi fått detta i från..Jaja får bara hoppas på att vi blir bättre snart. Men på morgonen va vi nere hos pappa på det årliga koutsläppet. Mycke kul. va faktist många där o kollade.




Emma tyckte det va kul, fast hon inte va pigg..





Min goa Elin plockar blommor för fullt..


Vi va en stor skara som kollade.


Min kära pappa..

Nej nu jag spela lite spel med Elin. Stackas henne har inte roligt hemma med sjuka mig o Emma i dag.
Jag har mest bara legat och vilat. Emma har heller inte orkat göra något. Stackan :o/.. 

Hoppas ni har det bra i värmen....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, hoppas ni mår bättre nu ! Mysigt och kolla på kossorna, längesen man gjorde nu ;) Jag har ingen aning om vad det bor där inne, det återstår och ser :D Kraam

2011-05-11 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0