:o)

I går fick jag beskedet. Emma har kommit in på samma dagis som Elin. Och jag blev bara såååå GLAD för detta.
Känns som man gått och tänkt på detta rätt mycke det sista. Och det har stått om det i tidningen att det va jättesvårt att få plats.

I går va vi och köpte sten till våra rabatter oxå. Så nu helgen ska det minsann fixas här :o). Blev sjösten. Så snygga så :o). Sen har ju Jonas rivit altanräcket. Så det ska oxå byggas om. Så måste vi sätta oss och bestämma hur vi vill ha det. Jag vill helt byta allt golv och bygga som ett soldäck´. Så jag har mätt och fixat här i dag. Hoppas bara sambon vill göra det jobbet. Han ville bara byta räcket. Men jag vill inte ha det som det va innan. Vill liksom få det lite mer öppet än innan. Så jag hoppas han nappar på detta. Men alla som känner honom vet att han tar 100 år på sig att göra något. Så man vet inte när det blir klart  i fall detta ska göras :o(.

I dag på förmiddan har vi varit nere hos Madde. Jag bakade kladdkke muffins här vid 9.00 på morgonen. Här är vi uppe tidigt och är hurtiga minsann ;o). Nejdå jag hade verkligen inget fika hemma. Och jag o Angelica pratade om att vi bara skulle gå bort till lekparken. Och vi skulle ta med oss fika dit. Men sen blev det att vi gick till Madde i stället. Men då tog jag med muffinsen dit i stället. Det va ju så härligt väder i dag oxå. Underbart :o).


Oj va sur man kan se ut då :o). Här väntar Emma på fikat.


Här sitter de och fikar. Elin ser inte sådär pigg ut :o/.


Hm Emma va är din solhatt då?? Hon slänger alltid av sig den :o/..




Söta Engla.


Angelica, Theo och Alex.




En sommarsöt liten Emma.


Oxå en sommarsöt Elin. Detta va innan vi gick iväg till Made. Här ser hon ju pigg ut i allafall.

När vi va hos Madde så sa Elin att hon hade ont i huvudet och magen. Så vi fick gå hem. Och på vägen hem så spyr hon :o(. Mitt i vägen i öggestorp. Stackan. Så nu ligger hon i soffan och spyr så fort hon får i sig något. Därför är hon inte med på så många bilder. Hon satt mest på en stol och va inte pigg. Jaha så den här helgen blir nog inte sådär jättemysig för oss. Bara att invänta att man ska bli sjuk nu då :o(. Det va ett barn på dagis som spydde i v. Säker därifrån hon fick det. Hon har ont i huvudet, magen och spyr. Är något som går nu, sa min syster Madde som jobbar på dagis i stan...

Nehe nu ska jag ta hand om min lilla sjuka tjej..

Hoppas ni får en skön helg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0