Jag är så GLAD

att jag har Angelica som vän. Hon är bara så snäll, man kan prata med henne om allt. Och man kan lita på henne till 100 %. Är verkligen så glad att jag har henne som vän :o). Jag jobbade med henne i helgen. Men va tiden gick fort när vi jobbade i hop. Det blev många fikor och mycke tjat ;o).


Goa Angelica.



Detta är jag o Malin. oxå en go tjej som jag tycker så bra om :o). Detta är från en av alla de gånger vi har varit ute och ätit o varit på bio :o). Detta är på Jensens buffhouse. Även kortet på Angelica är från den gången.

När jag kom hem från jobbet så fikade vi lite. Sen åkte jag o tjejerna till mamma för att hämta ett nässpray till mig. Det är mot bihålsinflamation. Jag har nu varit förskyld i flera veckor och nu har jag börjat få ont i bihålerna. Så nu hoppas jag på att det ska hjälpa.. Råkade även gå in på tradera och hittade en sån fin kocka som jag vill ha. Och jag "råkade" köpa den. Kunde inte låta bli. Denna är det. Den kommer skickas från USA. Så det kommer nog ta 2 veckor innan jag får den. Jag hittade den i en tiding o så fort jag såg den så bara ville jag ha den. Och vilken tur att den fanns på tradera då ;o).


Fin va? Jag som älskar rosa :o), passar ju perfekt då...

I dag va det inget roligt väder :o/. Blir nog en sväng bort till öppnaförskolan för oss i dag. På onsdag ska jag, Angelica o Malin gå en sväng på stan tror jag :o). I morgon blir det ev stadsparken med Vicktoria, Anna och barnen. Men det beror på om det är fint väder. Annars ska vi hem till Vicktoria. Kul, va ett tag sen vi sågs nu.

Hoppas ni får en bra dag....

Jo min mamma har oxå startat en blogg. Om ni är intresserade så är blogg adressen http://www.ubbarp.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0