Varit och klippt mig och slingat håret.

Ja det tog "bara" 3,5 timme att klippa och slinga håret. Gjorde det lite ljusare nu till våren. Jag blev jättenöjd :o).
Emma va hos farmor och farfar. Det hade gått jättebra :o).


I förra veckan va jag och Cissi på a6. Då köpte jag nya kuddfodral på VILLAGE. Gröna så de passar min våriga gröna matta.




Nya ljus blev det oxå som passar bra till :o).

I går va det sååå underbart väder. Så efter dagis så träffade vi Madde o hennes barn och Angelica o hennes barn i lekparken på lite lek och fika. Sååå skönt va det. Hoppas på att det blir många såna eftermiddagar framöver.

I morgon kommer Madde o Filippa hit på eftermiddan.

Nehe dags att fixa lite middag här.

Ha en skön kväll...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0